Literaturdatenbank

WIKINDX Resources

Czybulinski, R. (2012). Im revier meiner köhlerschildkröten. 
Added by: Sarina Wunderlich (06 Jul 2014 16:10:38 UTC)
Resource type: Book
BibTeX citation key: anon2012.15971
View all bibliographic details
Categories: General
Keywords: Emydidae, Haltung - husbandry, Schildkröten - turtles + tortoises, Terrapene carolina
Creators: Czybulinski
Views: 3/566
Views index: 15%
Popularity index: 3.75%
URLs     http://www.schildkrötenwelt.de/
Abstract     
Testudinidae Geochelone carbonaria Auf 78 Seiten beschreibe ich, wie ich meine Köhlerschildkröten in den ersten 500 Tagen hielt. Damals noch in einem Zimmergehege, kombiniert mit einem Freilandaufenthalt im Sommer und dem heute noch existierenden Glashaus.
Added by: Sarina Wunderlich  
wikindx 4.2.2 ©2014 | Total resources: 14930 | Database queries: 50 | Script execution: 0.29502 secs | Style: American Psychological Association (APA) | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography